niedziela, 6 kwietnia 2014

Jeszcze trochę

Witam
Do lata pozostało jeszcze trochę czasu. Ja czekam z utęsknieniem. Aktualnie jestem chora przez tą pogodę :/ Dzisiaj ominęło mnie wiele ciekawych rzeczy przez to. Miałyśmy porobić trochę zdjęć, ale chyba mój czerwony nos Rudolfa nie wyglądałby korzystnie :P Poza tym dzisiaj były zajęcia taneczne. Żałuję. Nie chcę wyjść na skąpca ale 10 złoty które przepadły, mogłabym wykorzystać z chęcią na np: mega wtorkową wyprzedaż.

Niedawno znalazłam naprawdę ciekawy blog ankyls.blogspot.com. Formuła jest praktycznie identyczna z tą którą my chcemy osiągnąć. Czyli ogólny misz masz na każdy temat. Liczę, że z czasem osiągniemy to ;)









Zdjęcia z ubiegłego roku w związku z oczekiwaniem lata. Może niedługo jakieś aktualne zdjęcia. Zobaczymy ;)
PS: Polecam piosenkę: Marit Larsen - If A Song Could Get Me You

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.
Wchodzimy w każdy link, który zostawiacie.

Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj i daj znać :)