czwartek, 23 kwietnia 2015

Na jutro postawa dekadencka

Powinnam teraz czytać co to jest postawa dekadencka. Nawet mam już otwarte strony z tymże zagadnieniem. Ale mi się nie chce. Założyłam konto na interpals.net i czekam na wiadomości od nieznajomych. Jak na razie średnia wieku osób które piszą to 30+.


Dzisiaj byłam u fryzjera. Miałam mieć na głowie, ciepły, podrudziany kasztan a wyszła dość ciemna czekolada. Jakoś nie mogę się przyzwyczaić. Za każdym razem jak się widzę w lustrze, jestem zaskoczona :p Jak mnie fryzjerka wyczesała ma szczotce przypominałam Gru z drugiej części Minionków jak miał perukę.



W poniedziałek wybieram się na wycieczkę klasową do Budapesztu. Na cztery dni. Napisałabym, żebyście mnie śledzili na Instagramie, ale to chyba nie ma sensu.

Tak na marginesie, właśnie jakiś gość z Indii wyznał mi miłość...

2 komentarze:

  1. haha, w internecie można spotkać nieźle stukniętych ludzi :D
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyzwyczaisz się do nowych włosów :) kiedy ja zmieniłam się w szatynkę to się dziwiłam przez kilka tygodni jak widziałam się w lustrze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.
Wchodzimy w każdy link, który zostawiacie.

Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj i daj znać :)