wtorek, 14 kwietnia 2015

Co się działo

A jednak mam już trochę dość Like a Storm. Ale tylko troszeczkę. Na szczęście ostatnio zaczęłam odkrywać inne zespoły z tego typu muzyką. Większość z nich znalazłam na płycie od Iwony którą mi dała na Mikołajki 13'. Po prostu musiałam dojrzeć do takiej muzyki. Tak myślę. Właśnie nagrywam Iwie własną składankę. Mam nadzieję, że się spodoba bo wersja numer jeden była kiepska. Sama to stwierdzam. I mam problem. Właśnie słucham fajnego kawałka a już nie mam miejsca na płycie.


Tak gdzieś dwa tygodnie temu obchodziliśmy jakże zacną pierwszą rocznicę bloga. Jej. W sumie to nikt o tym nie pamiętał. W sumie szybko zleciało. W sumie mam nadzieję, że to jeszcze trochę pociągnę.


W niedzielę upiekłam ciasteczka owsiane. Były paskudne i smakowały jak paździerz. Kto wymyślił robienie dietetycznych ciastek?! Przecież to się kłóci z ideą ciastka. Z lukrem. Było to moje kolejne podejście do tego typu "zdrowych" przekąsek i chyba ostatnie.


Dzisiaj zapisałam się na kurs na prawo jazdy. Także pirat wyjeżdża na ulice. Strzeżcie się :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.
Wchodzimy w każdy link, który zostawiacie.

Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj i daj znać :)