sobota, 4 kwietnia 2015

Nie lubię piosenki którą uwielbiam

Miałyście kiedyś tak, że znalazłyście piosenkę, miłość od pierwszego usłyszenia, i była maglowana tak raz za razem, raz za razem i w końcu nie mogłyście jej znieść? No właśnie ja tak mam. Jeszcze jestem na etapie maglowania i zmuszam się słuchać czasem innej muzyki. W moim przypadku jest o tyle gorzej, że ja uwielbiam całą płytę. I to, że ja ich widziałam i słyszałam na żywo, mam z nimi zdjęcia, rozmawiałam z nimi (mniej więcej), ich autografy stoją oprawione w antyramę obok biurka. I tak bardzo nie chcę mieć ich dość :(

Tak poza moimi problemami to chciałam życzyć wszystkim wesołych świąt, smacznego jajka, pysznego barszczu, miłych spotkań i mokrego dyngusa :)

Nad pisanką w kwiatki siedziałam półtorej godziny :/
To nie Like a Storm, to jedna z tych piosenek które słucham z przymusu :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.
Wchodzimy w każdy link, który zostawiacie.

Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj i daj znać :)