sobota, 21 lutego 2015

Jak można nie transmitować ceremonii dekoracji Mistrzostw Świata?!

No ja się pytam jak?! Ja rozumiem, że nie było na podium Polaka, ale szanowny pan Freund był drugi bo pokonał go Norweg, Velta, i to należało pokazać. Studio komentatorskie było, spod skoczni, a dekoracji nie mogli pokazać. Jestem oficjalnie zbulwersowana.
Jeszcze nie byłam na Facebooku, ale podejrzewam, jestem wręcz pewna, że Żyła napisał coś w stylu: lepiej tego nie komentować. Tak pisze prawie po każdym skoku w tym sezonie. Co do reszty chłopaków, to całkiem nieźle. Stoch trochę się nie popisał, ale od początku mówił, że ta skocznia mu nie pasuje. Klimek spanikował i nie wytrzymał presji, że musi utrzymać dziesiąte miejsce. Ale w sumie na koniec i tak było dobrze. I Ziober. Ziober, jak na swoje możliwości, skakał super.

Kot też jest zawiedziony brakiem transmisji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.
Wchodzimy w każdy link, który zostawiacie.

Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj i daj znać :)