piątek, 27 lutego 2015

Pływak ze mnie doskonały

Godzinę temu wróciłam z basenu. Przepłynęłam półtorej długości na cztery razy w między czasie się podtapiając. Myślałam, że już stanę na schodku niestety okazało się, że jednak nie mam gruntu pod nogami. Ale dałam radę. Dowiedziałam się również ciekawej rzeczy, iż pływając żabką najpierw idą ręce potem nogi. A ja wiosłuję jednocześnie. I nie oddycham -.-

Ostatnio znalazłam zdjęcie które chyba przerabiałam jak mi się strasznie nudziło. Jest dziwne ale wyszedł całkiem fajny efekt :p



3 komentarze:

  1. Ja taak dawno juz nie bylam na basenie ani w aquaparku ;(

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja to akurat kocham pływać <3 Kiedyś nawet trenowałam, ale przestałam parę lat temu.. Nadal pływam ale już nie tak dużo jak kiedyś :)
    Nie martw się, kiedyś na pewno się nauczysz dobrze pływać, to nie jest takie trudne ^^

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w moim przypadku chyba jest to jednak nieosiągalne. Chodziłam przez prawie całą podstawówkę na naukę pływania i niestety nic z tego nie wyszło :c

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.
Wchodzimy w każdy link, który zostawiacie.

Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj i daj znać :)