czwartek, 16 października 2014

Taki suchar

- Zaraz Cię kopnę!
- Niby czym?
- Nibynóżką!

Taki suchar na dzień dobry albo w sumie... dobry wieczór. Co się działo przez ostatnie cztery dni? No oczywiście zremisowaliśmy ze Szkocją, Mila bohaterem. W poniedziałek miałam wolne, więc w sobotę idę do szkoły. Hura! Dzisiaj miałam skrócone lekcje i poszłam do Karoliny robić makietę Soplicowa na polski.  Wpadłyśmy na genialny pomysł zbudowania dworku z kartonu i wykałaczek. Było ta strasznie czasochłonne zajęcie. W cztery godziny zrobiłyśmy trzy ściany i jeszcze zostawiłam Karolinę z ostatnią w której trzeba było wydłubać okna i drzwi. I dworek to jedno, ale w poniedziałek kleiłyśmy kościół i karczmę z papierowego szablonu. 

Makieta w fazie tworzenia

A tak ją robimy (@julu_m)

W ostatnich dniach wyczaiłyśmy, że można sobie kupić kawę 3 w 1 i ją od razu zrobić w szkolnym sklepiku. Teraz latamy po nią codziennie i chodzimy po szkole z kubkiem i ludzie się dziwnie patrzą.  Może nie jest to napój najwyższej jakości ale udowodnione, że pomaga nie spać na ostatnie matmie :p

Kawa i chemia (w sumie na jedno wyszło)

Kiedyś powinnam napisać poradnik: co robić, żeby nie uczyć się biologii. Na pewno znalazło by się tam pisanie tego posta, oglądanie filmików na YouTube (zaczęłam subskrybować wreszcie kanały), słuchanie disco polo albo sprzątanie pokoju i małe przemeblowanie :)


Także życzę miłego wieczoru i miłej nauki :)



I ten teledysk <3

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zdjęcia, a teledysku jeszcze nie widziałam :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację ?:)
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia, ja tak samo chętnie przeczytałabym taki poradnik jak się nie uczyć :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia! Świetnie wygląda ta makieta ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez ogladałam mecz :)

    zapraszam do mnie :) nowy post :) zachęcam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ta makieta :)


    szukajac-wlasnego-stylu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna makieta! Postarałyście się :D
    U mnie w szkole pani Ula sprzedaje w sklepiku najlepszą kawę. Wszyscy po szkole chodzą z kubkami z kawą :D
    Obserwuję ;)
    zapraszam do nas http://debesisters.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny mix zdjec!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze w podstawówce robiłam makietę szkolnego boiska i pamiętam, że piłkarzami były na niej Teletubisie haha :) Twoja musiała być o niebo lepsza :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodziłabym się z Tobą. Myślę, że teletubisie były duże lepsze od moich krzywych choinek i budynków w dziwnej perspektywie :)

      Usuń
  10. Zdjęciem tej makiety przypomniałaś mi urywki z mojej podstawowej szkoły :D Na ocenę tworzyliśmy makiety! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, śmieszny blog obserwuję i będe wpadać tez wpadnij do mnie jak możesz a-secondlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna makieta :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Makiety świetne :)
    Obserwuję

    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka sliczna makieta.
    MAm prośbę. Mogłabys poklikac w linki? to dla mnie bardzo wazne; Oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje;p
    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Makieta wygląda rewelacyjnie, jestem ciekawa efektu końcowego!

    Pozdrawiam!
    hi-daisies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też piję kawę ze sklepiku, ale na lekcjach nie można :(

    bocia-bociaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :)) Ale się natrudziłyście żeby zrobić tą makietę, ale jest przepiękna! :) Ja również lubię kawę 3 w 1 :) Ja także często nudziłam się na biologii :) Hehe i fajny jest ten teledysk :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i te boskie zdjęcia! Potrafisz złapać świetne chwile i uwiecznić je :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.
Wchodzimy w każdy link, który zostawiacie.

Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj i daj znać :)