piątek, 19 września 2014

Paintball

Witam
Dzisiaj z rodzicami zrobiliśmy małe ognisko na działce przed domem. Przyszły wszystkie nasze koty żeby użebrać kawałek kiełbaski :p Przyszedł też pies sąsiadów, labrador. Szczerze, pierwszy raz widziałam coś takiego. Munia, moja najstarsza kocica, matka i babka reszty ferajny napadła na tego psa. Cała się nastroszyła, prychała, drapała a biedny pies nie wiedział gdzie uciekać. Schował się za nami i leżał. A ona podleciała do niego i dalej atakuje. Na prawdę, słyszałam kiedyś o takim czymś ale nigdy nie widziałam na własne oczy.
A przechodząc do meritum, wczoraj byliśmy na wycieczce klasowej na paintballu. Było fajnie, nie było biologii, rany psychiczne i fizyczne są. W sumie polecam to przeżyć ale nie zostałam fanką i prędko tego wyczynu nie powtórzę.

 Trzecia od prawej



Jak usłyszałam tą piosenkę, przesłuchałam ją z pięć razy. Uwielbiam.

15 komentarzy:

  1. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam raz szansę iść na tą zabawę, ale za bardzo się boję. Nie odważyłam się :D

    vici-vicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam okazję iść na paintball nawet w Tarnobrzegu jak Ty :) ale nie wypaliło :<
    poklikasz u mnie w linki? proszę to dla mnie mega ważne... smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za miły komentarz :)

    Paintball !! Świetna sprawa :D !!!!

    Zapraszam
    http://my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym się chyba nigdy nie odważyła, nie moje klimaty zupełnie haha
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam tego spróbować, ale jak dotąd nie miałam okazji :(

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Paintball to świetna zabawa ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog kochana! Jestem tutaj pierwszy raz ale naprawdę mi się podoba. Mało jest takich blogów, które w taki sposób przyciągają moją uwagę. Do tego piękny, przejrzysty wygląd, pozazdrościć :*
    A co do postów, to również piszesz bardzo ciekawie. Cofnęłam się o kilka notek wstecz i stwierdzam, że zostanę stałą czytelniczką. :)

    Miłoby było gdybyś również zajrzała na mojego bloga i również stała się jedną z moich stałych czytelników :)
    +obserwuję ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie byłam nigdy na takim prawdziwym paintballlu ale chcialabym sie kiedys na niego wybrać
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze, zawsze, zawsze marzyła mi się wojna na farbę. Naprawdę. Niestety jak dotąd nie miałam okazji tego przeżyć, ale nadal spoglądam w przyszłość z nadzieją, że kiedyś ta zabawa mnie spotka. Uwielbiam takie gry. Potrzeba w niej taktyki, a ja po prostu podświadomie uwielbiam planować, przewodzić... Może brałabym to bardzo na serio, ale co tam. ;)
    Pozdrawiam i zazdroszczę! :D

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak fajnie! Chętnie bym w to zagrała ;D Nie mam okazji ku temu, może kiedyś...

    Pozdrawiam. (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow :) macie super wycieczki szkolne :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna chcę się wybrać na paintball i twój post mnie do tego zmotywował ; )

    http://ile-warte-sa-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To musiała być niezła zabawa. ;) Mój kolega brał udział w czymś takim.
    Pozdrawiam!
    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno niezapomniane wrażenia. Super zabawa. Zdecydowanie polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.
Wchodzimy w każdy link, który zostawiacie.

Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj i daj znać :)